środa, 3 kwietnia 2013

Pamiątki ze spaceru po ścieżkach mojego parku sztuki:)

Jestem tylko kroplą wód oceanu pragnąca nigdy nie wyschnąć.                                                                                                                       [Monika Kopińska]


Pasja wpływa na wyobraźnię i tworzy wizję w naszym umyśle, a ta z kolei popycha nas do skutecznego działania oznaczającego sukces!                                                               



Łat­wiej zdo­być suk­ces, trud­niej na niego zasłużyć. [Albert Camus]



Sztu­ka nie dla­tego jest wiel­ka, że jest re­wolu­cyj­na, ale dla­tego jest re­wolu­cyj­na, że jest wielka. [Albert Camus]



Żeby mieć siłę do przetrwania w kryzysie, musisz mieć jakiś wyższy cel - marzenie większe niż tylko pieniądze i ich zarabianie.




       To dla tych serc ,które udało mi się choć raz wzruszyć robię to co robię:)
         "Artysto, twórz, nie gadaj!" - Johann Wolfgang Goethe

Wiel­kie po­wołania sięgają po­za miej­sca pracy. [Albert Camus]



Jeśli chcesz mieć w życiu coś, czego jeszcze nie miałeś, musisz zrobić coś czego jeszcze nie zrobiłeś....



Nie każdy musi być wielkim człowiekiem. Być człowiekiem to już bardzo dużo.       Albert Camus



Błędy postrzegaj pozytywnie jako zdobywanie doświadczenia, okazję do nauki i lepszego działania następnym razem.
"Prawdziwy artysta nie posiada dumy. Widzi on, że sztuka nie ma granic, czuje, jak bardzo daleki jest od swego celu, i podczas gdy inni podziwiają go, on sam boleje nad tym, że nie dotarł jeszcze do tego punktu, który ukazuje mu się w oddali, jak światło słońca" .                                                                                  Ludwig van Beethoven









,,Kiedy robimy więcej, niź to, za co nam płacą, w końcu będą nam płacić więcej, za to, co robimy''.   [Zig Ziglar ]



Moim największym sukcesem jest to,że moimi rysunkami mogę cieszyć choć kilka par oczu i poruszyć kilka serc:)a także,ze moje dzieci mogą być ze mnie dumne:)za dar do rysowania dziękuję Bogu i wszystkim,którym się moje prace podobają ,dziękuję Wam za miłe słowa,które mnie motywują i radują:)mogę chyba powiedzieć,że jestem osobą szczęśliwą:)pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę radości ,zdrowia i szczęśliwości:)

DZIĘKUJĘ!!!

2 komentarze:

  1. Zauroczyłem mnie portrety stworzone przez Monikę. Wśród wielu postaci rozpoznałem swoich ulubieńców, których jestem fanem. Zazdroszczę Człuchowowi tak wspaniałej artystki. Jestem przekonany, że artyzm -zawarty w twórczości Moniki - wkrótce porazi wielu polaków. Moniko. Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za te slowa.Są budujące i pokrzepiajace.Bardzo mi milo:)

      Usuń